Jak kupować? Pomoc i ważne informacje
1. Znalezienie produktu:
a) opcja szukania - wpisz nazwę produktu np "keratin" lub możesz także szukać wpisując np "włosy"
b) wybierz w górnym menu kategorię która Cię interesuje, po kliknięciu powinna wyświetlić się lista produktów
c) w blogu można poczytać różne artykuły, w nich znajdują się linki do produktów.
2. Karta produktu:
po wybraniu odpowiedniego produktu warto:
a) przeczytać opis
b) przejrzeć zdjęcia
c) przejrzeć produkty powiązane - gdyż niektóre z produktów bardzo dobrze współgrają ze sobą np. do nałożenia glinek przydatny jest olej kosmetyczny, ponadto w produktach powiązanych często występują inne warianty danego produktu np Hialu Pure 1% oraz inne wariacje 3%, 5% a nawet 7%
- następnie zachęcamy do wybrania wariantu gramatury, wybrania wielkości butelki jeśli występuje
- prosimy wybrać właściwą ilość sztuk produktu
- teraz produkty dodaj do koszyka
- po dodaniu do koszyka, można przejść od razu do wybrania sposobu dostawy, dodania rabatu i wybrania płatności ale można też szukać kolejnych naturalnych produktów w naszym sklepie
3. Koszyk
Krok 1
Sprawdź listę zakupową i ilości produktów w koszyku
a) wybierz sposób dostawy
b) wybierz sposób płatności
c) jeśli posiadasz to dodaj kod rabatowy (należy kliknąć "mam kupon rabatowy", wpisać kod i zatwierdzić)
Krok 2
Logowanie
a) Jeśli posiadasz konto w sklepie warto się na nie zalogować ponieważ naliczane są kwoty wydane w naszym sklepie, za co można otrzymać RABAT STAŁEGO KLIENTA 5%,
b) jeśli nie posiadasz konta zachęcamy do założenia go i subskrybowania naszego Newsletteru, z którego można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy napisanych przez naszych specjalistów od naturalnych kosmetyków, suplementów diety i zdrowej żywności. Zarejestrować można się bezpośrednio na sklepie oraz za pomocą konta Google oraz Facebook
c) Możesz dokonać zakupów bez rejestracji jeśli chcesz i nie jesteś zainteresowany rabatami oraz ciekawostkami z Newsletteru. Zawsze w przyszłości możesz do nas oficjalnie dołączyć i się zalogować :)
Twoje dane
a) uzupełnij swoje dane oraz dane do wysyłki
b) w razie potrzeby:
- wybierz paczkomat (dostępne po podaniu kodu pocztowego)
- zaznacz czy jesteś firmą czy osobą fizyczną oraz czy chcesz otrzymać fakturę
c) przejrzyj i zaznacz że akceptujesz regulamin jeśli się z nim zgadasz
Krok 3
Przejrzyj podsumowanie, sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają. Jeśli nie to wróć do poprzednich kroków i popraw. Jeśli tak to przejdź dalej.
Krok 4
Potwierdź zamówienie i dokonaj płatności zgodnie z tym co wcześniej zostało wybrane jako sposób płatności.
Będziesz informowany na bieżąco co się dzieje z Twoim zamówieniem.
Sposoby płatności
W naszym sklepie dostępne jest wiele sposobów płatności, tak abyś mógł wybrać, który Ci najbardziej odpowiada.
Nie pobieramy dodatkowych opłat od wybranej formy płatności, za wyjątkiem odbioru osobistego.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Jest możliwość płacenia:
- kartą kredytową (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro)
- GooglePay (płatność online)
- PayU (płatność online)
- PayPal (płatność online)
- zwykłym przelewem
- za pobraniem gotówką
- gotówką lub kartą w siedzibie firmy
Stany dostępności
wyróżniamy kilka stanów dostępności produktów w naszym sklepie:
1) brak towaru - nie można kupować
2) na wyczerpaniu - można kupować ale ilość jest niska (dostępne max 10 produktów)
3) średnia ilość
4) duża ilość - powyżej 20 sztuk jest dostępnych
Ponadto istnieją także specjalne stany dostępności takie jak:
5) spodziewana dostawa - jeszcze nie można kupić, ale niedługo się pojawi i w razie zaznaczenia "powiadom o dostępności" klient zostanie poinformowany mailowo o tym kiedy produkt pojawi się gotowy do zakupu
6) wycofany z oferty - taki produkt nie zostanie już ponownie wprowadzony na stan magazynowy, w związku z czym nie możliwa będzie wymiana ani kupno
7) brak informacji - w takim przypadku bardzo prosimy o zwrócenie uwagi, że zauważyli Państwo taki stan rzeczy, niezwłocznie poprawimy się w tej kwestii.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Można używać kodów rabatowych w naszym sklepie, aby je otrzymać trzeba śledzić Facebook, Instagram oraz banery i reklamy na naszej stronie internetowej, zachęcamy też do sprawdzenia BLOGA, tam oraz w artykułach i reklamach w gazetach można znaleźć kody rabatowe do naszego sklepu. Rabaty mogą też występować w reklamach w Google. Warto śledzić wszystkie media ;)
Kod rabatowy - należy go wpisać dokładnie tak samo (z uwzględnieniem małych i dużych liter, spacji, znaków specjalnych i cyfr) w swoim koszyku. Kody rabatowe zazwyczaj można użyć 1 raz przed jednego klienta jednak mogą się zdarzyć też takie, które są dostępne do wykorzystania wiele razy.
Kody rabatowe mogą odnosić się do produktów danej kategorii, konkretnych produktów, całego asortymentu lub darmowej dostawy, a nawet opakowania ozdobnego lub prezentowego.
Rabat stałego klienta - otrzymywany jest przy wydaniu w naszym sklepie 1000zł z jednego zalogowanego konta. Wynosi od 5% i jest stały do wszystkich produktów ale tylko po zalogowaniu się do tego konta.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
W naszym sklepie można śledzić stan swoich zamówień w panelu klienta, znajdziesz tam niezbędne informacje do sprawdzenia statusu i przejrzeć historię zamówień z danego konta użytkownika. Jest także możliwość odzyskania zapomnianego hasła poprzez podanie maila, wówczas zostanie wysłana wiadomość na podany mail z możliwości restartowania swojego hasła.